Witam z powrotem

 Hej i czołem, dawno tutaj nie witałem i tak szczerze za bardzo mi się nie chciało. Tak ostatnio myślałem jak się zabrać za bloga? Co dać dla was czytelników wartego uwagi, wartościowego. Myślę, że właśnie dla tego nie szło z blogiem, brak jakiejkolwiek wiedzy co do pisania bloga, w ogóle żadnej wiedzy jak bloga prowadzić. Mimo tego coś chce zacząć myśleć i może z czasem będzie was więcej i w końcu pójdzie z górki. Fajnie by było się dzielić z wami wiedzą, którą pojąłem ostatnim czasem na temat fotografii. Wyznawać plany pokazywać piękną islandzkiej natury. To tyle, co bym chciał tu dzisiaj zostawić, mam nadzieje, że i wy zostawicie kilka słów, pomysłów i porad dla mnie, żeby wszystkim wyszło na dobre. Pozdrowienia z zimowej krainy Konni.


Obszar geotermalny Hverir
ISO100    17mm    f/8,0    1/5sec


Komentarze

Popularne posty